Altijd en overal technische ondersteuning: de SDC Support Desk
Bij SDC begrijpen we hoe belangrijk directe en deskundige technische ondersteuning is. Daarom bieden wij ondersteuning via onze SDC Support Desk, waar je als partner onbeperkt gebruik van kunt maken – zonder servicecontract. Onze ervaren supportmedewerkers helpen je graag met al je technische vragen.
We zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor ondersteuning. Binnen onze reguliere openingstijden kun je met al je technische vragen bij ons terecht. Buiten kantoortijden zijn we bereikbaar voor spoedgevallen. Afhankelijk van je vraag krijg je een ticketnummer, zodat je eenvoudig de voortgang van je aanvraag kunt volgen.
Als distributeur hebben we uitgebreide kennis van de merken die we voeren en zijn we goed op de hoogte van hun producten en technologieën. Daarnaast hebben we in veel gevallen direct contact met de fabrikant, waardoor we snel kunnen schakelen en – waar nodig – aanvullende informatie of ondersteuning kunnen verkrijgen. Zo zorgen we ervoor dat jij altijd de best mogelijke oplossing krijgt.