Voor 17.00 uur besteld, zelfde dag verzonden

24/7 support desk

Projectbegeleiding

Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

RMA

In de RMA-procedure bij SDC maken we onderscheid tussen Reparaties en Retouren. Voor beide vormen is een aparte procedure. Maar wanneer is iets een reparatie en wanneer is iets een retour


Reparaties

Het aanmelden van een artikel via het reparatieformulier geldt voor een artikel dat:

  • Gebruikt is en defect is. U wilt dit artikel laten onderzoeken en repareren;
  • Artikelen waarvan u gebruik wilt maken van de garantievoorwaarden;
  • DOA's (Dead on Arrivals). Artikelen die defect bij u arriveren door bijvoorbeeld een fabrieksfout.


 

Retouren

Het aanmelden van een artikel via het retourformulier geldt voor een artikel dat:

  • Niet is gebruikt en nog in originele verpakking zit. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om een artikel dat u verkeerd heeft besteld.


Neem voor meer informatie over onze RMA-procedure contact op met onze RMA-afdeling:

Telefoon: 0314-371111
E-mail: reparatie@sdc.nl

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen