Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis

24/7 support desk

Projectbegeleiding

Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Reparatieprocedure

Reparatieprocedure

Heb je een defect aan een product dat je via SDC hebt aangeschaft? Geen zorgen! We helpen je graag snel en efficiënt verder. Bekijk hieronder de retourprocedure en -voorwaarden. Zo kunnen wij jouw reparatie soepel en vlot afhandelen.

Reparatie aanmelden: zo werkt het

1. Vul het reparatieformulier online in.
2. Je ontvangt per e-mail een formulier met een SDC-reparatienummer.
3. Stuur het product samen met dit formulier (inclusief reparatienummer) naar:

SDC B.V.
t.a.v. RMA
Havenstraat 39
7005 AG Doetinchem

Voorwaarden voor reparatie

  • Het reparatieformulier is volledig ingevuld.
  • Het product wordt samen met het formulier en SDC-reparatienummer opgestuurd.
  • De klacht is duidelijk omschreven (wat, wanneer, omstandigheden enz.).
  • Onduidelijke klachten en/of klacht niet geconstateerd kunnen leiden tot €25,- onderzoekskosten.
  • Het product is compleet, inclusief benodigde accessoires.
  • Bij kosten onder €100,- of 40% van de adviesprijs: directe reparatie.
  • Bij hogere kosten ontvang je eerst een prijsopgave.
  • Een DOA moet binnen 10 dagen na factuurdatum gemeld worden.
  • Voor garantie is een kopie van de factuur nodig.

Geef de klacht duidelijk aan

Een goede omschrijving helpt ons om het probleem snel op te lossen. Zet er dus bij:

  • Wat er precies mis is;
  • Wanneer het gebeurt;
  • Onder welke omstandigheden.

Voorbeelden van onduidelijke omschrijvingen:

  • “Microfoon kapot” – terwijl het eigenlijk om de luidspreker gaat.
  • Alleen “DOA” invullen – terwijl het apparaat gewoon werkt bij ons.
  • “Valt af en toe uit” – zonder uitleg hoe vaak en wanneer.

Als wij het probleem niet kunnen vinden, rekenen we €25,- onderzoekskosten. Ook bij garantie.

Vergeet accessoires niet

Stuur het product compleet op. Bijvoorbeeld:

  • Handsets: inclusief accu
  • Deurposten: inclusief voeding

Prijsopgave bij reparatie

  • Is de reparatie onder €100,- of onder 40% van de adviesprijs? Dan repareren we direct.
  • Is het duurder? Dan krijg je eerst een prijsopgave.

DOA (Dead On Arrival)

Gaat het om een defect bij levering (DOA)? Geef dan ook hier een duidelijke klacht bij, niet alleen "DOA".
Bijvoorbeeld: een nieuwe handset waarbij een toets het niet doet is in feite een DOA, maar dit kan tijdens het testen bij SDC helaas over het hoofd worden gezien.
Houd er rekening mee dat DOA’s binnen 10 dagen na de factuurdatum gemeld moeten worden.

Garantie

  • De garantietermijn begint op de factuurdatum van SDC.
  • Voeg bij een garantieaanvraag altijd een kopie van de factuur toe.

Neem contact op

Heb je vragen over een reparatie?
Wij helpen je graag verder.


Telefoon: 0314 371 111

E-mail: [email protected]

Adres: Havenstraat 39, 7005 AG Doetinchem, Nederland

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen