Voor 17.00 uur besteld, zelfde dag verzonden

24/7 support desk

Projectbegeleiding

Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Heb ik een reparatie of een retour?

Om u goed te kunnen helpen maken we binnen onze RMA-procedure onderscheid tussen een reparatie en een retour. Dit omdat er verschil zit tussen de afhandeling van een reparatie en van een retour. Simpel gezegd gaan we bij een reparatie een probleem onderzoeken en wordt een retour weer bij ons op de plank gelegd.

Om ons werk wat makkelijker te maken vragen we u om het product dat u terugstuurt correct aan te melden. Maar wanneer is een product een reparatie en wanneer is het een retour?

Een artikel is een reparatie als deze:

  • Gebruikt is en defect is. U wilt dit artikel laten onderzoeken en repareren;
  • Artikelen waarvan u gebruik wilt maken van de garantievoorwaarden;
  • DOA's (Dead on Arrivals). Artikelen die defect bij u arriveren door bijvoorbeeld een fabrieksfout.


Kortom. Is er iets mis met uw artikel en is dit de reden dat u het naar ons terugstuurt? Maak dan gebruik van onze reparatieprocedure en gebruik ons reparatieformulier.

Een artikel is een retour als deze:

  • Niet is gebruikt en nog in originele verpakking zit. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om een artikel dat u verkeerd heeft besteld.


Kortom, heeft u bijvoorbeeld een verkeerd model besteld of heeft u teveel van iets besteld en is deze niet gebruikt en nog in originele verpakking? Maak dan gebruik van onze retourprocedure en gebruik ons retourformulier.

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen