Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis

24/7 support desk

Projectbegeleiding

Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Reparatie of retour

Heb ik een reparatie of retour?

Bij SDC maken we binnen de RMA-procedure onderscheid tussen twee soorten aanvragen: reparaties en retouren. Elke categorie heeft een eigen werkwijze.
Maar wanneer kies je voor een reparatie en wanneer voor een retour? Dat leggen we hieronder uit:

Reparaties

Gebruik het reparatieformulier in de volgende gevallen:


  • Het artikel is gebruikt en vertoont een defect. Je wilt dit laten onderzoeken of laten repareren.
  • Je product valt binnen de garantieperiode en je wilt aanspraak maken op de garantie.
  • Het artikel was bij ontvangst direct defect (DOA – Dead on Arrival), bijvoorbeeld door een fabrieksfout.

Kortom, is er sprake van een defect of probleem met (de werking van) het artikel? Kies dan voor een reparatie.

Retouren

Gebruik het retourformulier in deze situaties:


  • Het artikel is ongebruikt en zit nog in de originele verpakking, bijvoorbeeld omdat je het per ongeluk verkeerd hebt besteld.

Kortom, heb je een ongeopend artikel dat je toch niet nodig hebt? Dan is het een retour.

Neem contact op

Heb je vragen over een reparatie of retour?
Wij helpen je graag verder.


Telefoon: 0314 371 111

E-mail: [email protected]

Adres: Havenstraat 39, 7005 AG Doetinchem, Nederland

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen